BilXtra skal ansette to nye medarbeidere i starten av 2021.

Søknadsfristen er 31.1.2021, og søknad sendes pr. e-post til stian.olsen@bilxtra.no.

Hvis du ønsker mer informasjon om stillingene, så ring daglig leder Stian på 917 21 273.

Butikk- og salgsmedarbeider

BilXtra øker aktiviteten og salget, og søker etter en allsidig person som kan jobbe i butikken, følge opp verkstedkunder pr. telefon og bidra med delebestillinger / -utkjøring. Vårt viktigste krav er at du har en skikkelig god serviceinnstilling, har lett for å snakke med folk og lett for å sette deg inn i våre datasystemer. Det aller meste av det vi driver med har med bil, bildeler og bilutstyr å gjøre, det betyr at kjennskap / kompetanse – og interesse for bil er veldig viktig.

Vi har et godt miljø med positive ansatte som har vært hos oss i mange år. Til tider vil arbeidsdagen være hektisk, det er viktig at du kan takle stress. Ansettelse snarest mulig.

Merk søknaden «Selger»

————————————————————————————-

Kundemottaker på verkstedet

Vårt verksted reparerer person- og varebiler av alle merker, samt tilhengere og annet utstyr som ruller. Vi har mest personkunder, men også firmaavtaler. Til sommeren går vår kundemottaker av med pensjon – etter mer enn 40 år i bedriften. Vi søker allerede nå hans etterfølger, som vi ønsker skal starte 1. mai –  én måned før han slutter.

Som kundemottaker er du bindeleddet mellom våre verkstedkunder og våre mekanikere. Du skal ta imot alle kundehenvendelser – de som kommer innom, ringer eller sender mail / Facebookmelding. Du skal gi kunden tilbud på reparasjoner (arbeid og deler), til det får du hjelp av vår digitale delekatalog og våre delefolk. Du skal avtale jobben med kunden, og oppdatere “verkstedplanleggeren”, dvs planlegge mekanikernes arbeidsdag. Når jobben er ferdig skal du sette opp faktura og sørge for levering av bilen til kunde.

I tillegg skal du følge opp våre kunder, og minne dem på service og EU-kontroller.

Bilfaglig bakgrunn er en stor fordel – kanskje en forutsetning – i stillingen. Verksteddriftens lønnsomhet er avhengig av at vi får nok kunder, og at kundene blir fornøyd, samtidig som vi tjener penger. Det betyr at du må være systematisk, ha økonomisk teft og være en god selger. Kundemottakeren er vårt ansikt utad, og krever at du er serviceinnstilt. Du skal bygge videre vårt gode renomme.

Merk søknaden «Kundemottaker»